fbpx

Írj nekünk:
info@hellorent.hu

Hívj minket:
+36-30-247-4710

Kategóriák
Hírek

Ezért bízz meg egy lakásmenedzsmenttel foglalkozó céget!

Ha rövidtávú lakáskiadással foglalkozol, nyilván az a célod, hogy minél magasabb bevételt érjél el. Ha úgy érzed, a nagy bevétel elérése túl sok munkával jár vagy csak szakértőkre bíznád lakásod, akkor ésszerű lépés menedzsment céget alkalmaznod!

Ha rövidtávú lakáskiadással foglalkozol, nyilván az a célod, hogy minél magasabb bevételt érjél el. Ha úgy érzed, a nagy bevétel elérése túl sok munkával jár vagy csak szakértőkre bíznád lakásod, akkor ésszerű lépés menedzsment céget alkalmaznod!

Ha rendelkezel ingatlannal, akkor a legtöbb hozamot úgy érheted el, ha az a lakás nem áll üresen, hanem rendszeresen kiadod. A rövidtávú lakáskiadással magas bevételeket érhetsz el, de csak akkor, ha az ingatlan gondosan kihasznált. Ehhez precíz tervezésre és folyamatos odafigyelésre van szükség. Megfelelő piaci ismeretek szükségesek, emellett egyszemélyben jó marketingesnek, fotósnak és lakberendezőnek kell lenned, de az sem árt, ha kiváló kommunikációs képességekkel rendelkezel. A másik lehetőség, hogy megbízol egy lakásmenedzsment céget, mint amilyen a HelloRent, hogy mindent intézzünk helyetted. Miért éri meg ez a döntés? Mi az a plusz, amit egy profi vállalkozás nyújtani tud neked? Íme a legfőbb érveink!

1. Megfelelő tapasztalatokkal rendelkezünk

Amikor belevágsz a lakáskiadásba, nap mint nap különböző megoldandó problémákkal találkozol. Minden egyes új helyzet új kihívást jelent, ráadásul sok esetben azonnal kell lépned. Rengeteg tapasztalatra van szükség ahhoz, hogy a legkülönfélébb eseteket is a lehető legrövidebb időn belül meg tudd oldani. Mi, a HelloRent csapata több, mint 180 ingatlan menedzselésével foglalkozunk évek óta. Rengeteg problémával találkoztunk, így szinte minden helyzetben tudjuk, mi a lehető leggyorsabb megoldás, hova kell fordulni az engedélyekért, hol találunk megfelelő szakembereket annak érdekében, hogy az adott ingatlan jól kihasznált és kedvelt legyen, jól pörögjön a piacon.

2. Csapatban dolgozunk

Egyedül nagyon nehéz helytállni a nap bármely szakában, az év minden napján. Nyilván adódnak olyan helyzetek, amikor nem szívesen mennél ki egy váratlan csőtörés miatt a lakásba, például, mert épp a családoddal nyaralsz vagy egy esküvőn, családi vacsorán veszel részt, esetleg dolgozol a munkahelyeden. Éjszakai álomból felkeltve is nehéz kedvesen és türelmesen intézkedni.

Mi jelenleg 25 főt foglalkoztatunk, így sosem fordulhat elő, hogy egy váratlan helyzetben nincs kit kiküldeni a helyszínre. A csapat ereje összeadódik, így a vendégek mindig egy kedves, mosolygós emberrel találkoznak.

3. Tulajdonosként nem kell stresszelned többet

Bárki bármit mond, a rövidtávú lakáskiadás menedzselése stresszel jár. Gyorsan, határidőre kész kell lenni a lakás előkészítésével, akkor is, ha ugyanaznap érkezik a következő vendég, amikor az előző távozott. Néhány óra áll rendelkezésre a takarításra, az ágyneműcserére, a szükséges, apróbb javításokra, pótlásokra, mint amilyen egy égőcsere vagy a bekészítendő holmik pótlása. Ha váratlan probléma adódik, és nincs kihez fordulnod, akár elveszíthetsz egy vendéget és a vele járó bevételt is. Nem is beszélve arról, mennyire fontos, hogy mindig jó értékeléseket, véleményeket kapj, és a lakásod mindig jól szerepeljen a keresési algoritmusban. Mindezt egyedül csak sok munkával, odafigyeléssel érheted el.

Egy lakásmenedzsment cég mindezt leveszi a válladról. A megfelelő csapat gyorsan, hatékonyan tud intézkedni, így neked nincs más teendőd, mint hogy hátra dőlve a bevételt számold. Nyugodt lehetsz, hiszen a lakásod profi kezekben van.

4. Sokkal több szabadidőd lesz

A rövidtávú lakásiadás rengeteg, napi szintű menedzseri teendőkkel jár. Hacsak nem ezt tekinted fő foglalkozásodnak, örömmel fogod hallani, hogy rengeteg szabad időd lesz, ha a lakáskezeléssel egy céget bízol meg. Így sosem fogsz lemaradni semmilyen családi eseményről, több időt tölthetsz szeretteiddel, a barátaiddal, vagy esetleg a szakmádban mélyülhetsz el jobban, hogy ott érj el nagyobb sikereket.

5. Sokkal kisebb a hibalehetőség

Ha még csak most gyűjtöd a tapasztalatokat a lakáskiadás terén, akaratlanul is hibázhatsz. Például elfelejted leegyeztetni, hányra érkeznek a vendégek, akik emiatt egy számukra ismeretlen városban ácsorognak hosszú percekig. Ha tévedsz az adminisztratív teendők során, elfelejted felvenni a vendégek adatait, duplán adod ki az ingatlant, annak következményei vannak. Számos hibalehetőség egyet jelent a rosszabb vendégértékeléssel is, aminek az Airbnb rendszerében nagy jelentősége van.

Mi nagy tapasztalattal rendelkezünk, így nem fordulhat elő sem kettős foglalás, sem olyan eset, hogy elfeledkeznénk egy vendégről vagy egy részfeladatról.

+1   A vendégeid értékelni fogják a profizmusunkat

Ha a lakáskiadással járó tevékenységeket magas színvonalon űzzük, akkor a vendégektől jobb értékelést fog kapni az ingatlanod. A jobb értékelés több vendéget is jelent, ami együtt jár a magasabb bevétellel. Az elégedett vendég, a több bevétel pedig nyilván téged is elégedetté tesz hosszú távon, vagyis mindenki csak nyerhet azon, ha egy profi cégre bízod lakásod.

Meggyőztünk? Keress minket bátran, és egyeztessünk arról, hogyan futtathatnánk fel a te lakásod forgalmát is!

Forrás: https://www.letmeinn.hu/ezert-bizz-meg-lakasmenedzsmenttel-foglalkozo-ceget/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük